Boooring!

Det är märkligt hur föreläsningarna i skolan kan vara så himla olika. Antingen så är den SKIT ROLIG (En rolig föreläsare, vettigt innehåll osv..) Eller så kan den vara SKIT TRÅKIG (En urkass föreläsare, och meningslöst innehåll, enligt mig!) Det där mellantinget märker man sällan av.. Imorse var jag på en skir rolig föreläsning, och dom tre timmarna på förmiddagen bara sprang iväg =) Efter de hade vi 2 timmars lunch och klockan 13.00 skulle jag sätta mig på föreläsning nr 2. Fy satan vad tråkig den var! Så i rasten passade jag på att sticka hem! Skönt att komma hem tidigare till min lilla Zindra, som idag har fått stå helt själv här hemma alldeles för länge. Får ändå tacka min UNDERBARING till pojkvän som varit här hemma och gått ut med henne ;) Han är lika underbar som alltid!

Egentligen hade jag inte tänkt promenera idag, men eftersom jag kom hem tidigare så ska jag snart bege mig ut ändå =) Härligt vder, så man kan knappt motstå!

Ikväll kommer min älskade SIS ( Celle Belle Bus ) hit till mig =)

Saknat henne såååå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0