Flitiga jag!

Gud vad jag känner mig flitig :P Ställde klockan på 08.00 idag och begav mig ut på en tidig powerwalk direkt! Så skönt att gå nu när vädret är som det är =) Man kan ju inte bli annat än på bra humör när solen skiner och allt är grönt och fint! Efter promenaden åt jag en god frukost (ÄLSKAR MAT!) Resterande timmar under förmiddagen har jag plockat undan här hemma, pratat en massa i tele och haft min älskade mamma på besök! Jag har kommit på att jag INTE kan göra Zindras sjukgymnastik själv, så mamma ska komma hit när hon kan och hjälpa mig och sen får jag ta hjälp av Jimmy och mina vänner när dom är hos mig.

Den flitiga Sara ska helst hålla i sig ett tag till då jag verkligen måste städa hela lägenheten grundligt samt plocka undan all skit som ligger slängt här och var! Nu 14.00 ska jag även tvätta. Vilken rolig torsdag, eller hur?! Städ & tvätt på schemat hela dagen :S Som tur är så kommer Becciz hit till miig och joinar mig under några koppar kaffe =) Ska verkligen bli trevligt att träffa dig gumman <3 *saknat *

Nä, nu ska jag sätta igång spotify och börja renbädda! ( SPARK I RUMPAN! )


Kommentarer
Postat av: Becka!

Tack för en trevlig eftermiddag :) Puss o kärlek

2010-04-15 @ 18:10:16
Postat av: sara =)

Tack själv!! Suuuuper nice och suuuuper kul :P tsss ;)

2010-04-15 @ 18:35:15
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Bex ;)

Suuuuperkul!!! ¤Halv tumme upp¤ hhahaha

2010-04-15 @ 18:58:30
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0