Godmorgon allesammans =)

Idag hade jag egentligen tänkt mig att ta en vällförtjänt sovmorgon, men så blev inte fallet! Zindra väckte mig med att gnälla utanför sovrumsdörren 07.30 -----> GAAHHHH!!! Aja, bara att asa sig upp från sängen och bege sig ut på en promenad med henne!

Blev överraskad av Jimmy igår ;) Egentligen skulle vi inte träffas, men han skrev till mig 23.30 och frågade om han fick komma upp! SJÄLVKLART ♥ Det var verkligen såå mysigt att få sova med mitt hjärta inatt. Och nu imorse kom mamma hit och höll oss sällskap under frukosten! Jätte mysigt att äta frukost med världens bästa mamma och världens bästa pojkvän! Wonderbar ;)

Nu ska jag ha lite kvalitetstid med SIS = Sara Celander! Ska bli såå trevligt! Vi har planer på att gå ut och gå, och efter de ska vi njuta av en kopp kaffe på balkongen..!

UNDERBARA FREDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0