Godmorgon!

Vaknade 08.30 idag och skulle egentligen bege mig ut på veckans fjärde powerwalk, men på något sätt så tog det verkligen emot idag :S Det kändes ovanligt kallt i luften, och magen kurrade som attans så jag hoppade promenaden idag! Kände att frukosten, och ett tele samtal med Izza var viktigare ;) Och så har jag bestämt mig för att plugga hela förmiddagen (haha, mitt kök och köksbord får agera KONTOR tillsvidare!)




Vid 15.00 kommer Jimmy hem till mig med alla ingredienser till dagens middag, Gottit =) Och efter maten har vi massor att göra (känns det som!) Vi måste åka till Centan och handla en lampa till mig, in på apoteket och hämta ut medicin till min lilla Zindra, vidare till biblioteket där böckerna för delkurs 3 ska lånas osv... Puuhh! Och när väl allt detta är gjort så ska jag och Jimmy unna oss lite mys i soffan ;) Saknar honom såååå <3




Min underbara lilla hund! Jag vet inte vad det är för speciellt med dörrmattor men hon älskar att ligga där och sova i stort sett hela dagen. Borde inte det vara hårt och obekvämt? Hon har så mycket skönare saker att ligga på, så väljer hon en dörrmatta =) Hon är för söt ;)

Och det går sakta men säkert framåt för henne. Hon har börjat stötta på sitt ben lite grann när vi är ute. Tyvärr inte såmycket som jag hade önskat, men antar att hon fortfarande är väldigt rädd för att använda det ordentligt! Men som sagt, sakta men säkert! På tisdag ska vi in till djursjukhuset och ta bort stygnen =) Stackaren, som det kliar på henne hela tiden! Hon är så söt, här sitter hon på golvet och gnäller och morrar åt sig själv. Måste vara sjukt jobbigt att inte kunna klia när det kliar som värst (Man kan ju bara gå till sig själv, jag hade blivit knäpp!)

Tycker fortfarande att detta är sjukt tråkigt att detta skulle hända på VÅREN! Tänk er, det är nu man ska vara med sin hund i skogen och gå dessa lååånga promenader. Nä då får Zindra nöja sig med 200 meters promenader i flera månader. Synd om henne =/ Men så fort hon är frisk så har jag "lovat henne" att vi ska gå måånga långrundor! det förtjänar hon, mitt lilla liv :)

ÅTER TILL PLUGGANDET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0