Idag ska jag hämta kotten =)

Får börja med att tacka en viss person JÄTTE MYCKET för att hon hjälpt mig att förstå hur jag ska lägga upp mitt arbete, och vad som verkligen är vesäntligt att ha med osv.. TACK TACK TACK =) Utan dig skulle detta gå "käpp-rätt-åt-helvet" ungefär.. hehe..

Igår kväll kom jag verkligen igång med mitt paper =) Har ungefär kommit halvvägs nu, och hade tänkt fortsätta att skriva hela dagen! Jag hoppas verkligen att jag klarar detta.. Men med den hjälpen jag har fått så borde det inte vara några problem =)

Kl 12.30 ska jag köra in till Lund och hämta min älskade lilla Zindra! Har saknat henne MEGA MYCKET!! Nu är jag bara nervös på hur mycket pengar man ska behöva lägga ut :S Hmm.. Vi får väl se vad försäkringsbolaget gör och hur mycket dom täcker!

Och som en belöning för att jag (förhoppningsvis) blir klar med mitt arbete ikväll så kommer min älskade Jimmy hem till mig! Dock inte förren 23.30 men bättre sent än aldrig =) wiihhoo!

Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0