Istället för godis

Idag blev jag extremt GODISSUGEN! Jag har inte känt ett enda sug på snart 2 veckor, men IDAG har jag suktat efter godis, och speciellt choklad. Vad beror detta på? Kanske kan det bero på att jag idag för första kvällen på länge inte har haft något att göra mellan 19 ---> framåt? Jag har i stort sett bara suttit i soffan och kollat på TV hela kvällen. Och när man sitter här hemma, ensam och inte har något att göra då är det lätt att tankarna går till godis och sötsaker direkt! Som tur är så har jag inget hemma =)


Detta åt jag ikväll när jag blev godissugen =) Riktigt mumsigt!


Här har vii min älskade lilla sjukling =) Mattes ögonsten!


Nu ska jag flabba lite i tele med min IZZA <3 Sen kallar sängen ZzzZz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0