JAAAA!

ÄNTLIGEN kan jag känna en positiv känsla inom mig!! Nu är det där förbannade "papert" inlämnat, och bara det är en sån lättnad! Hoppas på att jag inte får komplettera allt för mycket bara! Och vet ni vad...???

JAG KLARADE TENTAN på Delkurs 2!!!!!!!!!!! =) =)

Nu har jag fått med mig 4 paper hem från var och en i min semenariegrupp! Så nu ska dessa paper läsas igenom och så ska jag oponera på dom (Ge positiv och negativ kritik samt min bedömning) Jag är ledig ända fram till nästa fredag, så jag har gott med tid på mig. Har ju en OMTENTA från Delkurs 1 som ska göras den 24:e April så det lär bli en massa pluggande på det också hela nästa vecka! Men eftersom jag är ledig så kan jag ju inte klaga :) Jag lär nog klara av båda sakerna!

Om en stund kommer Vera hit och joinar mig på lite fika och kaffe. Och med fika menar jag inte KAKOR eller något annat sött, nope.. Jag har inte ätit något sött, eller onyttigt sen helgen den 3:e/4:e April. STOLT! Och har varit flitig med mina promenader också! Nu jävlar ska jag gå ner mina kilo och försöka nå mitt mål till Juni =) Idag var det vägning och det visade - 1,4 kg =) Antar att kroppen har fått sig en lite chock nu. Innan åt jag typ godis varje dag och rörde mig inte alls. men nu har det blivit ändring på de!

Nä nu ska jag röja upp lite i lägenheten. Har prioriterat bort all städning och undanplock nu de senaste dagarna efter som jag har haft fullt upp med mitt skolarbete. Mitt köksbord ser ut som en VÄLDIGT stökig kontorsplats! Haha.. Ochh efter att Vera har varit här ska jag förbereda mig för kvällens jobb 16.30 - 21.30.



Kommentarer
Postat av: Bella

Du är duktig gumman! Som fixar skolan så bra :) hihi! O skönt att allt gått bra för Kotten :) Sura pengar men vad gör man inte för sina liv?! Dryg tid nu framöver bara med all rehabilitering men de blir ju bra tillsist ändå :) O du, nu satsar vi FITA KROPPAR TILL THAILAND ÅR ?? :) Hihi.. då ska vi minsann inte bli hånade i vartenda köbetält eller för att vi är för tjocka för att sitta två på mc:n så de va därför vi körde punka ;) MUHAHA.. NU GER VI ALLT!!

2010-04-14 @ 23:23:51
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Du är duktig gumman! Som fixar skolan så bra :) hihi! O skönt att allt gått bra för Kotten :) Sura pengar men vad gör man inte för sina liv?! Dryg tid nu framöver bara med all rehabilitering men de blir ju bra tillsist ändå :) O du, nu satsar vi FITA KROPPAR TILL THAILAND ÅR ?? :) Hihi.. då ska vi minsann inte bli hånade i vartenda köbetält eller för att vi är för tjocka för att sitta två på mc:n så de va därför vi körde punka ;) MUHAHA.. NU GER VI ALLT!!

2010-04-14 @ 23:24:40
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0