Lödde krog

Idag blev jag överraskad =) Jimmy kom hem till mig efter jobb och spenderade 1,5 timme med mig innan det var dags att bege sig igen.. Tack älskade, jag kan inte få nog av dina pussar och kramar ;) Och just nu ligger jag raklång på mage på Rebeccas storarumsgolv och bloggar (så att NI mina kära läsare har något att läsa, hehe) Vi ska strax bege oss hem till Jenny och möta upp alla från jobbegruppen! Idag ska våran grupp, fridhemsgruppen från Kullagården njuta av en god middag ute på Lödde krog :P Ska bli riktigt trevligt faktiskt =) Först hade jag tänkt att dricka, men ångrade mig idag. För det första känner jag inte för det, för det andra så har jag lite pengar och för det tredje så vill jag inte förstöra mitt arbete med vikten och "dieten" som jag så flitigt hållt stenhårt på denna veckan! Så det blir en nykter kväll för min del, kan vara skönt det med ibland!

Ha en bra fredagskväll allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0