Riktigt vårväder =)

Vilken underbar dag det har varit idag, och det är nog mycket tack vare det underbart fina vädret =) Verkligen ett riktigt vårväder! Undrar egentligen hur varmt det har varit idag..?! Idag har jag fått gjort massor känns det som. Jag har varit i skolan mellan 09.00 - 11.00 sen tog jag tåget tillbaka till Kävlinge och blev upphämtad av Izza! Vi styrde raka vägen mot Burlöv där det inhandlades en födelsedagspresent + lite annat smått och gott ;) Väl hemma igen runt 14.30 var det bara att slänga i tvätten och promenera med Zindra en liten runda. Och när tvätten ändå skulle vara i maskinerna i typ 1 timme passade jag på att avverka veckans andra powerwalk =) Och nu sitter jag här, och ska alldeles strax börja med den "roliga" städningen! Blir en massa städ och tvätt hela kvällen idag.. Ett fruktansvärt tråkigt måste :S

OM jag orkar och tiden finns så kommer bilderna från i lördags senare ikväll =) Håll utkik ( för er som är intresserade dvs.. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0