Zindra

Det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig idag inne på djursjukhuset. Jag var lugn och samlad ända tills jag fick se min lilla älskade Zindra. När sjukgymnasten skulle ta av hennes bandage på benet så började jag känna ett tryck över bröstet och att jag började bli okoncentrerad. Och värre blev det efter att ha tittat på henne när hon visade mig hur jag skulle göra med sjukgymnastiken. Zindra bara skrek och kunde inte ligga stilla och jag höll på att svimma! Fick sätta mig ner flera gånger på en stol i rummet, och när jag trodde det var över och reste mig upp ja då svartnade det för ögonen igen. USH! Dom fick lägga tillbaka Zibdra i sin bur, och så fick jag gå ut i en kvart och få luft. Jag var alldeles krit vit i huvudet =/ Jag vet inte vad som hände med mig inne i rummet, men Zindras smärta och hennes skrik "sökte mig" Jag klarade inte av att se benet (Som by the way ser riktigt läskigt ut!) samtidigt som jag såg hur ont hon hade det..

Betalade 6600 kr (försäkringsbolaget gick in och täckte resterande 18.000 :-) och sen åkte vi hem! Väl hemma la jag Zindra på sin filt och sen fick jag springa till apoteket och hämta ut hennes smärtstillande. Och nu hela kvällen har hon nästan bara legat. Hon har druckit nästan en hel skål vatten, men hon har inte ätit ett skit. Antar att hon inte känner för att äta nu när hon mår som hon gör =/ Stackare.. Tänk er att hon inte förstår någonting.. Hon förstår inte vad det är som händer, och varför JAG lämnade henne på sjukhuset så att hon skulle få ännu mer ont.. Kanske förstår hon senare när hon väl blir bra att det jag gjorde för henne var för hennes skull.. Hmmm?!


         


Nu har mitt hjärta kommit till mig <3 Alldeles strax blir det sängen ZzZZzZzzZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0