Dansgala Malmö Aréna

Förutom fredagen som spenderades här hemms i min ensamhet med näsan begravd i datan och PLUGG så har denna helgen varit sååå jävla underbar!!! (Ursäkta att jag svär..hihi) Lätt den bästa helgen på väldigt länge! Efter att jag hade varit och skrivit OMTENTA på lördags förmiddagen så var det bara att bege sig hemmåt och förbereda inför kvällen. Städade undan och fixade lite annat, sen blev det duschen! Vid 17.00 kom Izza hit, och självklart började vi korka upp direkt =) Runt 17.30 kom våra underbara grabbar, såå stiliga! (Rätt kläder vid rätt tillfälle!)

Vi har ju i flera veckor lurat Jimmy om att vi skulle på en 25 års fest i Malmö hos "någon Lina" som vi lärde känna när vi båda jobbade på Billingshäll. Och han har verkligen trott på det! Detta var ju en av mina födelsedagspresenter till Jimmy, och självklart ville man luras och överraskas lite ;) Så i bilen påväg in till Malmö anade han fortfarande inte ett skit, hahaha.. Och när vi närmade oss arenan så tog Izza fram biljetterna och gav oss. HAN BLEV CHOCKAD! Satt helt förstummad i baksätet och fattade ingenting. Några av Jimmys kommentarer löd såhär:


" Meeen, skulle vi inte på 25 års festen "

" Finns det ingen Lina?? "

" Haha, detta är verkligen heeelt sjukt =) "

" Detta kunde jag aldrig ana, vilken underbar överraskning "


Jag blev verkligen jätte glad, för att han blev glad =) Och sen under resterande timmar av kvällen sa han flera gånger " Fan gumman, detta är helt sjukt. Den bästa presenten någonsin, du är BÄST "  Jag vet ju att han älskar dansband, så visst anade jag att han skulle bli överlycklig ;) Det blev en suuuper lyckad kväll, och självklart dansade jag med mitt hjärta hela tiden! Både bugg och annat smått & gott =) Var hemma runt 03.00 och då var det JÄVLIGT SKÖNT att ta av sig skorna! Dumma jag hade ju tagit på mig värsta klackarna, och det skulle jag INTE gjort. Aj aj aj.. Men så fort vi var hemma, och klackarna var av så glömde jag bort de!


Får även tilläga att det märks väldigt tydligt ju längre ner man skrollar, hur alkoholen börjar verka ;) Hahaha.. Vilken förfest!!


Här kommer bilderna från kvällen ----->




         



         



         




         




         



         



         



              



         



              







Fina bilder va??? hahaha ;)


Vaknade upp på söndagen med huvudvärk! (Vad annars kunde jag vänta mig?!) Åt en god frukost med min älskling, sen låg vi och drog oss ännu mer i sängen =) Vi hade planerat dagen innan att vi skulle köra till NOVA och byta Jimmys kostymbyxor, sagt och gjort! Gick en sväng inne på Nova, kollade i äffärer och hade det allmänt roligt! (haha, ingen kille har någonsin fått mig att skratta så som honom!) Efter NOVA körde vi till Kävlinge igen, och Micos Grill. Det blev panerad spätta för båda två, sjukt gott =)

Resten av kvällen låg vi bara i soffan och åt godis och kollade på Johan Falk. Såå mysigt! Och som jag har skrivit tidigare så var detta den bästa helgen på länge! Jag är såå förälskad och har fått tillbringa den med den bästa som finns: Jimmy Palm <3

Vart har du varit i hela mitt liv....?

<3 <3 <3










 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0