Då var det måndag igen..

.. Och jag är inne på min sista dag på långledigheten.. Känns sådär =/

Har i alla fall haft en kanon helg =) Som alltid nuförtiden ;) I fredags blev det massa mys på hemma plan med min älskling <3 I lördags var jag och Jimmy samt i stort sett hela hans familj på Tosselilla, vilket var såå skoj! (Bloggar lite senare om det, har ju en massa bilder att visa!) Och igår var det kalas för min käre pappa och lillebror Joel i Malmö =) Jätte trevligt! På kvällen där blev det mys i soffan till filmen ---> Nyckeln till frihet, sjukt bra film!

Jaha, då var det måndag igen.. Jag och älsklingen tog en välförtjänt sovmorgon tillsammans =) Åt en härlig frukost samt kollade 2 avsnitt TRE KRONOR =) Och nu ska han alldeles strax köra till jobb :( SNYFT! Gillar inte när Jimmy jobbar kväll.. De veckorna han gör de känns det som att man knappt träffas.. Jobbigt att vänja sig vid det nu när man har haft han hemma så mycket i och med semestern och allt.. Men men, finns tyvärr inget att göra åt!

Lite senare kommer Vera hem till mig =) Förhoppningsvis får hon mig på lite bättre tankar! Blir troligtvis en massa kaffe, skitsnack och MYS! Som alltid <3 Får väl se om någon annan också kikar upp på kaffe idag...?? Tyckte gott att Izza kunde komma förbi och berätta hur det gick i skolan såhär första dagen =) Hoppas hon gör de ;) Jag är verkligen såå nyfiken, minns ju själv hur nervös jag var! Kanske har Celle Belle inget att göra heller..? Aja vi får se vad dagen har att erbjuda! Men en sak är säkert och det är att jag ska mysa med SÖTA VERA ;)

Nä nu är det dags för en powerwalk med Celle =) Sååå skönt att vara igång igen!

Vecka 1 2/8 = Startvikt

Vecka 2 9/8 = Står kvar på samma vikt (Mensen kanske spelar roll..?!)

Vecka 3 16/8 = Viktminskning: -1,7 kg =) =)

Just nu brukar både kjag och Jimmy allvar med motion/träning och kostvanorna! Nu kan det bara bli bra =) Är så glad att jag har världens bästa pojkvän som är så snäll och stöttar mig och verkligen hjälper mig på rätt spår! Men tyvärr så verkar dessa sambokilo smyga sig på ändå.. hehe.. 4,5 kilo har jag gått upp på 7 månader, just därför sätter jag STOP för det nu! Går in på min tredje vecka, och nu jävlar gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0