Dagens fråga: Gissa kvinnan

Idag när jag och Jimmy uträttade några ärenden i byn kommer plötsligt en kvinna inspringandes i affären och börjar skrika och ha sig. Hon ifågasätter saker jag har skrivit och beter sig som en riktig barnrumpa. Jag säger till henne att det är LAGOM omoget att ta sånt inför människor man inte känner och speciellt i en affär. Vi går ut, och tjaffset fortsätter. Hon skriker och gormar och försöker försvara sig från alla rykten som går om henne.

Då är frågan mina kära läsare, någon som kan gissa vem denna kvinna är...?

Haha.. Detta är fan kul ;)

Kommentarer
Postat av: R

Ehh okej! Normalt!? Var har du skrivit nåt om henne?

2010-08-25 @ 19:12:09
Postat av: lola

hahaha jag vet hon är fan störd utrota den sorten tack!!! riktigt sjukt

2010-08-25 @ 20:37:30
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: Ma....

Jahaja jag veeeet!! Vem i Kävlinge vet inte det!! Den människan borde flytta lååångt härifrån!! Så pinsam!!

2010-08-25 @ 20:53:35
Postat av: lola

haha ja det borde hon verkligen göra bästa för alla

2010-08-25 @ 21:40:51
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: Anna

jaaaaaaaag veeeet, trots att jag inte bor i kävlinge..=) haha allt sprider sig!!

2010-08-26 @ 09:49:48
Postat av: Cornelia

MAn behöver inte ens försöka tänka efter! HAHAHA

2010-08-26 @ 11:22:22
Postat av: ullis

såå feg du e sara..stå o säga en sak o va såvuxen öga mot öga o sen sitta här o fortsätta ..?? trodde vi va klara över att ta sånt face to face om det va ngt..men du e ju fan barnsligare än jag trodde..

2010-08-26 @ 22:50:14
Postat av: Anonym

Kvinna?! Har svårt att kalla henne för kvinna...

2010-08-27 @ 08:32:51
Postat av: Sara

Ullis: du om någon ska inte kalla mig feg! Jag står för allt jag säger och tycker om dig, det har jag alltid gjort och kommer alltid göra till skillnad från vissa andra små fegisar som snackar såå mycket skit, men dom vågar inte stå för de! Säkert en del som känner igen sig, eller hur...?! Haha.. Jag ringde dig samma kväll precis innan jag skrev detta inlägget! Du sa till mig att jag först och främst skulle prata med dig om de var något! Försökte nå dig, men din telefon var avstängd för inkommande samtal, undrar varför..? Inte betalat räkningen..? Jag gjorde som du ville och skulle ringa innan jag publicerade inlägget, upp till dig sen att telen är avstängd! Så snälla lilla du, gnäll inte på mig mer :) lägg din energi någon annanstans ;)

2010-08-27 @ 14:31:32
URL: http://http:/
Postat av: lola

helt rätt sara undra vem som är feg inte du!!!du är en rak person som man ska vara jäkligt rädd om.

du har allt som denna kvimma saknar och det hon har vill man verkligen inte ha!!!

2010-08-27 @ 16:42:32
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: ullis

kanske för jag bytat nr???? !!!!!!!!!

2010-08-27 @ 16:55:14
Postat av: ullis

just precis ..lägg du din energi på ngt annat då,,,jag hade ju inte hört av mig om du inte hade haft mig som ämne......jag skiter i ditt liv då kan väl du skita i mitt ...att lola inte klarar av att strunta i mig o skriva om mig jämt e en sak men du kan väl åtminstone visa att du e vuxen nog att sluta..ha det

2010-08-27 @ 16:57:42
Postat av: Sara

Jag lägger inte min energi på dig! Snälla du.. Vem var det som sökte upp vem i byn...?! Hehe.. Inte är det jag som söker upp dig i alla fall, är inte de att lägga energi på någon..? Eller jag är ute och cyklar? Jag skrev ett inlägg om dig som tog mig Max 3 minuter, för att jag ville att alla mina läsare ska ha något att skratta åt :) och för att alla skulle veta hur du som 30 åring beter dig.. Snälla du, lägg ner! Och sluta klanka ner på Lola, jag vet mer än vad du tror gumman ;) du försöker få henne till att verka vara värsta besatt av dig och ditt liv, när det i själva verket är tvärtom! Pinsamt... Men det är inte jag som gör bort mig framför alla! Är såå glad att jag har det som jag har det ;) haj svaj!

2010-08-27 @ 20:01:51
Postat av: lola

2010-08-27 @ 23:06:58
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: lola

helt rätt sara:) du är fan en underbar vän som står bakom dina vänner precis som det ska vara inte rädd för att berätta sanningen och inte rädd för att stå för det du tycker puss

2010-08-27 @ 23:09:19
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla ulrika väx upp!

Du är 30 år har en underbar dotter som säkerligen aldrig kommer få reda på vem hennes RIKTIGA pappa är... de sista du kan göra för henne är och bete dig som en vuxen i alla fall!!!!

om du kan?

du har inte längre bara dig själv o tänka på!



Du umgås bara med yngre för ingen i din ålder vill ha med dig o göra...ärligt, tid o växa upp?



låt sara va nu o börja rätta till dina egna misstag istället...



2010-08-28 @ 07:53:51
Postat av: ullis

hahahaha tänk om folk bara kunde sköta sina egna liv,,,men de verkar vara svårt ,,vet inte om de har tråkiga liv el bara brist på sysselsättning,,??,,hmm,,jaja tänker inte slösa fler kommentarer ska bli kul o se hur länge ni ska fortsätta nu när jag inte kommenterar mer.. o förresten sara..så leta jag inte upp dej...råka se dej när vi körde i mårtensgatan..o tänkte ta tillfälle i akt o fråga varför jag stör dej så mkt..men som vanligt e det bara vanligt skitsnack o skvaller.. sen för det andra så älskar jag mina vänner oavsett ålder,,,,,ha niu det bra o hoppas ni hittar ngt annat kul ni kan skriva om för detta blir ni inte författare på,,,skriv en trevlig blogg för omväxlingens skull,

2010-08-28 @ 13:36:43
Postat av: Sara

Skriv en trevlig blogg..? Haha.. Tydligen är den så pass trevlig så att du är här inne och läser :) jag skriver det jag vill skriva, och inget annat.. Sen är det upp till mina 100 läsare om dom vill fortsätta läsa el inte!

2010-08-28 @ 15:42:38
Postat av: jess

om du nu tycker så illa om henne ullis ..varför inte bara sluta bry sig på henne o hennes liv?förstår inte?jag brukar bara strunta i dem jag ogillar och ignorera.själv brukar jag aldrig lägga mig i andras liv alla väljer hur man lever.hoppas ni löser det och kan sluta med dessa tråkigheter som inte gynnar ngn.ha en skön helg.

2010-08-28 @ 18:42:16
Postat av: Anonym

jess...haha bättre kan du ullis, man ser ju att de e du som skrivit löjligt skoj

2010-08-29 @ 16:55:53
Postat av: lola

va är det hon som kallar sig för jess??? haha hon gör ju verkligen bort sig 31år är människan när ska hon växa upp?? och sara din blogg äger wiiheee ett måste varje dag poss

2010-08-29 @ 18:17:34
URL: http://lolacederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0