Helgen som kommer --->

Idag har det varit mycket turbulens i mitt huvud.. :S

Men som jag längtar till klockan slår 15.30 imorgon! För det första så jobbar jag min sista dag på kullis för denna sommaren. Tillbaka till verkligheten, och skolan på måndag! Men imorgon så ska jag på tjejmiddag hos min fina Vera, ska säga "hej-då" till henne eftersom hon åker till Kina på lördag och blir borta från oss i 3 låååånga veckor! Kommer bli super trevligt som alltid när vi töser umgås ;)

På lördag är det först shopping som gäller, känner faktiskt att det kliar lite i fingrarna nu när lönen kommer ;) Nä men behöver inhandla lite nytt, höstkläder till exempel! Kanske blir något snyggt att ha på sig på kvällen också när vi ska till Björka =) Vem vet!

Och på söndag får jag FINT besök från Veberöd! Min gamla gymnasie kompis Sosso kommer och hälsar på mig i min lya, och självklart ska det bjudas på god mat :)

Japp så ser min helg ut! LÄNGTAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0