Kvalitetstid med Evelina!

Förutom en powerwalk, kaffe och knäckefika hos Sara så har jag i stort sett tillbringat hela dagen med Evelina =) Började med banken, NETTO och sen har vi lagat en god middag hos mig och självklart avnjutit den ;) Nu ikväll har vi varit sååå busiga! haha.. Gjort en massa saker som man egentligen inte ska göra, eller borde ;) Hmm.. Delade meningar om det där! Nu har hon i alla fall stuckit och jag sitter här vid datan och tråkar! Får väl gå och diska, eller något.. Om 1 timme kommer Vera hit, hehe.. Hmmm, ja jag blir sällskapssjuk när jag inte har min Jimmy hemma <3

Men från och med imorgon är det slut på det roliga, jobba HELA helgen.. Inget jag gillar precis! men som tur är jobbar jag morgon på lördag och kväll på söndag så visst kunde jag trycka in en KRÄFTSKIVA på lördag i schemat ;) Och det ser jag verkligen fram emot! den ska givetvis firas med: Jimmy, Kenny, Izza och många andra! Kul ska vi ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0