Mys hos Harder ;)

Sara, det är BARA ett pass kvar innan tredagars ledigheten...

FAN vad jag är trött =/ Hur ska jag orka jobba imorgon också..?

Känns som att kroppen och knoppen fortfarande är i STHLM!


Idag efter jobb hade jag en dejt inbokad med Vera =) Kändes som evigheter sen vi träffades sist, så det har verkligen varit efterlängtat att träffa dig snäckan ;) Vi har lunchat på sallad och knäcke, samt hunnit med en del kaffe på balkongen! Suuuper mys :)


Eftersom min och Jimmys kväll igår bara bestod av TVÄTT & STÄD så ska vi mysa till det lite extra ikväll! Det blir givetvis en god middag ( Fläskfile + potatisgrattäng ) och sen blir det film-mys i soffan ;) Jag kan inte få nog av min Jimmy Palm och för er nyfikna därute så är jag fortfarande lika förälskad och upp över öronen kär i denna människa!! Bara längtar tills vi blir sambo, som förhoppningsvis blir snart :)


Sara är verkligen såå lycklig!


Känns bara som att det är "DET" som fattas nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0