Promenad!

Idag har jag en ledig torsdag, och jag vet precis hur jag ska fylla ut den! Fick ett mess av Celle imorse, om jag ville följa med ut och gå, självklart ville jag de =) Promenerade 1 timme och jag ska erkänna att jag var helt slut! Åt ingen frukost innan idag, så jag vet inte om det var därför jag hade noll energi..? Och nu har jag och SIS precis fikat på knäcke, yoggi och massa kaffe =) Alldeles strax ska hon köra till jobb och jag ska promenera vidare hem till Eve och sällskapa med henne lite! Har ju fortfarande inte sett hennes lägenhet (skäms på mig!) Så det var verkligen hög tid nu. Eller hur snäckan..?

Vad som händer sen i eftermiddag vet jag inte.. Ska ner till NETTO och inhandla en sak som jag bara måste ha som jag såg i reklambladet igår, sen blir det väl hem och promenera med Zindra och laga lite mat! Ikväll kommer Vera och hälsar på, hon ska hålla mig sällskap fram tills Jimmy kommer 23.30 ;)

En härlig ledig torsdag, med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0