Stockholm 2010

TISDAG ---> Resan upp till Stockholm gick snabbt! Jag och Jimmy hade laddat en hel kylväska med mat och annat gott så vi skulle klara oss utan att behöva handla på tåget =) Väl framme installerade vi oss i lägenheten och hoppade i duschen! hade planer på att strosa runt i centrum i hopp om att försöka hitta en gammal vän till mig, SAGT & GJORT! Hittade Jay-ar på Drottninghofs Restaurang på Drottninggatan =) Verkligen såå skoj att träffa honom! senast vi sågs var typ på gymnasiet (eller något..?!) Blev många skratt och massa prat om gamla minnen ;)











ONSDAG och dags för en tripp till Djurgården och SKANSEN =) Var en super trevlig dag som innehöll väldigt mycket promenad! haha.. Tänker INTE lägga upp bilderna på djuren ( typ 20 st ) antar att det inte är många av er som är särskilt intresserade av de ändå ;)














TORSDAG & FREDAG hände det inte mycket.. det verkligen ÖSREGNADE hela torsdagen så det fick bli en massa shopping på Gallerian + bio på kvällen (Knight & day)

Och på fredagen blev det först massa mys, sen shopping (IGEN!) och sen gick jag och älsklingen ut och åt middag och kollade på bio (IGEN!!) haha.. Vi båda älskar bio så det fick bli Shreek 3 =) Jätte bra film och verkligen rolig, trots att man är såhär "stor" ;)


LÖRDAGEN innefattade städ + packning :S Men den som ser fram emot något gott väntar aldrig för länge (heter det juh) På kvällen var det dags att festa till det lite =) Blev en "städad" förfest i lägenheten då det bara var jag och Jimmy som drack ordentligt med cider ;) MUMS! Haha, älsklingen är så söt när han verkligen är på G! Älskar dig!! Fick köa i ca 30 min innan vi kom in på Golden Hits! Sjukt mycket folk, men sjukt bra stämning! Tack allesammans, men ett extra stort tack till MIN JIMMY som gjorde kvällen såå rolig! Har nog aldrig dansat så mycket disco dans förr tillsammans ;)










STOCKHOLM 2010 ----> Ännu ett minne för livet ;)


Kommentarer
Postat av: Denice

Fina Bilder ;)<3

2010-08-03 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0