Tisdag!

Har haft en härlig morgon/förmiddag med Jimmy ;) Självklart började jag dagen med 1 timmes powerwalk, vilket var underbart skönt i detta vädret =) Idag känns det som rena sommaren juh! Under tiden jag promenerade var Jimmy nere i byn och klippte sig. Väl hemma avnjöt vi en god frukost tillsammans.. FAN vad denna mannen gör mig lycklig! Finns absolut ingen bättre människa i hela världen, honom ska jag definitivt vara med föralltid ;) hihi.. Efter frukosten rensade vi ut i sovrummet! För idag ska det nämligen inhandlas byrå nr 2. Hittade en på blocket igår, så jag var snabb och ringde på den! Lars är snäll och följer med mig och hämtar den idag =) TACK! Nu fattas vi bara 1 byrå, sen är sovrummet komplett! Vi hade inte alls tänkt ha denna sovrumsinredningen senare när vi flyttar till något större, men för att vi överhuvudtaget ska få plats här under tiden så måste vi inhandla dessa byrå:ar!

Någon som vet någon som säljer en malm byrå i ekfanér? Den ska ha 4 stora lådor och så ska där vara 2 små upptill! HÖR AV ER om ni vet någon! Kommentera här på bloggen =)

Nä nu ska denna damen diska och sen hoppa i duschen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

IKEA..!

2010-09-01 @ 10:00:10
Postat av: Sara

Till Anonym: AFAN att byrån finns på IKEA! det vet jag väl, haha.. Men jag är inte villig att betala 1300 kr när man kan hitta en begagnad för mellan 500-600 kr! Lite skillnad på priset ;)

2010-09-01 @ 23:29:58
Postat av: Sara olsson

Jag har en! :-)

2010-09-02 @ 15:09:49
Postat av: Sara olsson

Jag har en! :-)

2010-09-02 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0