YES!

Vågen gjorde precis som jag ville idag, visade neråt! =)

2 Augusti = Startvikt

9 Augusti = Ingen förändring

16 Augusti = -1,7 kg

23 Augusti = -0,5 kg

Sammanlagd viktminskning = 2,2 kg

Det är ingen drastisk viktminskning, men med tanke på att jag äter vanlig mat och syndar 1-2 ggr i veckan så tycker jag att detta är helt ok! Mina 4 promenader i veckan, dessa tre veckorna på rad verkar ge resultat! Jag vill gå ner i vikt på ett sätt som jag kan hålla sen. Ingen diet där jag bara ska dricka soppor, eller gå på viktväktarna. Visst, det hjälper när man gör det men slutar man sen med dieten så går man upp alla kilona igen, om inte mer! Jag ska försöka göra detta till en livsstil, äta vad jag vill men röra mig mer! Änsålänge har det funkat =)

Pch på tal om detta så ska jag bege mig ut på en powerwalk alldeles strax ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0