Blä för denna "skoldagen"

Nu är jag helt slut...

Förstår fortfarand einte meningen med att ha föreläsningar via youtube klipp?? Har i alla fall suttit och tittat på alla dessa jävla klipp nu, och antecknat 23 sidor!!!!!!!!! Boken som läraren föreläser ifrån är engelsk, och för att slippa plöja boken nogrannt så bestämde jag mig för att annteckna i stort sett allt han säger! Kanske så räcker det med att läsa annteckningarna till Tentan som infinner sig nästa vecka?! Hoppas....

Nu har jag i alla fall MEGA KRAMP i hela högerarmen, ont i röven och trött i huvudet! Jävla skit dag har detta varit :( Men från och med nu kan den bara bli bättre :) Om 1 timme är det träning med mamma som gäller.. Ska bli skönt att komma till gymmet och rensa tankarna samt svettas lite :P

Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0