Buuhhu ;(

Denna dagen har varit JOBBIG! Först var det den där förbannade tentan.. USH! Fick ett mejl som ni kan se i ett tidigare inlägg om att jag blev underkänd. Jag fick 11 rätt, godkänt var 12 :( Som jag sa till Jimmy, det hade nästan känts bättre om jag hade kuggat rejält! Hade jag fått typ 8 poäng så är det knappt lönt att gnälla över det för tydligen så hade jag inte läst på! Denna gången hade jag det, och så skiter det sig med 1 ynka poäng.. Fan, salstentor är inte rättvisa! Får hoppas på ett bra resultat när det gäller essä-delen istället då :) Det är en uppgift som man skriver på 4 sidor, så den skulle varit HEMSK att kugga! *hoppas*

Efter tentan stack jag och tränade, detta var dock inte negativt eller jobbigt utan bara skönt! det enda på hela dagen som faktiskt varit bra.. Och efter träningen var det bara att sätta igång ---> Städa + tvätta :( Och nu sitter man här och är depp över tenta resultatet och vill bara gå och lägga mig! LÅT DET BLI FREDAG NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0