Dagens träning

Igår kväll bara "flög" förkylningen på mig.. Antar att det är en viss arbetskollega som jag har jobbat med hela helgen som har smittat mig :P Aja.. Jag är helt täppt i näsan, eller egentligen sitter det inte i själva näsan utan mer baktill nära svalget :S Har även ont i huvudet och känner mig allmänt hängig! Men det stoppar inte mig :P Självklart var jag på gymmet idag, men förhörde mig lite först ang hur man ska träna när man är förkyld för att inte "ta ut sig helt". Hon sa att det var OK att träna styrka, sålänge jag själv känner att jag orkar med det. Konditionsträningen skulle jag självklart hoppa över, eftersom det är det "farliga" när pulsen ökar kraftigt..

Därför fick det bli ett maxat styrkepass istället! La till 2 maskiner på schemat idag, KUL :) Alltså blev styrkepasset utökat idag till 1 timme, känns otroligt skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0