Dagens träning

Vågen är inte min vän idag! haha.. Hade gått upp 0,8 kg denna måndag :( Men men, jag hänger inte läpp över det, bara till att köra järnet denna veckan också, så har nog de hektona försvunnit till nästa måndag :) Jag kunde inte förvänta mig annat eftersom det har blivit en del syndande under helgen i Göteborg :P Stora frukost bufeer, chokladtomtar, munkar, glögg och goda middagar, MUMS! Ångrar inte en sekund att jag har syndat, det hör ju trots allt till när man är iväg på en weekend tycker jag! Huvudsaken är att man inte fortsätter att synda när man väl kommit hem igen! Men det gör jag INTE! Har avverkat dagens träning med Izza nu, såå skönt!



15 min powerwalk 5% lutning 6.0 speed = 125 brända kalorier

45 min Styrkepass

20 min powerwalk 5% lutning 6.0 speed = 170 brända kalorier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0