Glad för alla julklappar :)

Då var julafton över för denna gången.. Och jag måste säga att jag firade den på hemmaplan hos Mamma och Lars :) Hade det verkligen super mysigt, bara så synd att jag var tvungen att åka hem redan vid 21.00 pga att man skulle jobba idag! Men hellre det än att man inte får fira alls :) Blev så glad för alla mina klappar:

Pengar

Presentkort på Nova

Presentkort på Center Syd

Present kort på SF bio

Parfym - Britney Spears fantasy

2 satin påslakansätt från Hemtex

Strumpor

Träningshandskar från Stadium

Hmmm? det var nog allt :) Lätt att glömma bort när man inte sitter med klapparna framför sig. Blev i alla fall såå GLAD, tack alla! Idag har man jobbat: 7-15.30, segt men bra pengar! Nu ska jag hoppa in i en varm dusch, äta lite av julmaten vi fick med hem från mamma igår och sen slänga mig på soffan och mysa där hela kvällen :)

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0