i mina tankar...

Igår kväll råkade jag och Jimmy ut för något som vi aldrig i vår vildaste fantasi trodde skulle hända oss. Men igår hände det.. Jag tänker inte nämna här i bloggen vad det handlar om, det enda jag kan säga är att det är allvarligt och skrämmande. Under hela dagen idag har jag kännt mig rädd och haft en obehaglig känsla inom mig hela tiden. Det går inte en timme utan att detta finns i mina tankar..

Därför kommer jag att blogga mycket mindre nu, kanske inget alls..

INGEN ska veta någonting!

Kommentarer
Postat av: lola

usch vad jobbigt hoppas det löser sig...konstigt nog så har jag en känsla över vad det handlar om men vet att ni två fixar allt och även om det är vad jag känner kramar

2010-12-20 @ 22:22:59
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: Jane

Men Sara..det låter ju fruktansvärt... <3

2010-12-21 @ 00:03:15
Postat av: Anonym

VArför skriver du det här i bloggen om du inte vill berätta något. Det gör ju bara folk iriterade och nyfikna. Jag menar inget illa och hoppas det löser sig vad det än är. Men äsch. kram / Bloggläsare

2010-12-21 @ 12:19:06
Postat av: Anonym

Svar till ovan: kanske för att hennes budskap med detta inlägget var att hon kommer blogga mindre! Eller det missade du att läsa kanske???

2010-12-21 @ 13:56:05
Postat av: Ida

Kommer sakna ditt bloggande. Men ta hand om er o lägg er tid på varandra, det är viktigast!

Hoppas ni får en God Jul! Kram

2010-12-21 @ 14:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0