Plugg i massor!

Dålig uppdatering från min sida idag!

Beror bland annat på att jag har varit i skolan och haft möte med min tema-grupp! Nu har vi kommit igång med vårt arbete bra :) Men gud så mycket plugg det är just nu.. Fick ringa och avboka mig på Kullagårdens julbord imorgon :( SNYFT! Ska vara i skolan mellan 12.00 - 16.00 och innan man är hemma därifrån så lär klockan vara minst 17.00! Vi skulle i så fall tagit tåget till Malmö vid 17.10, förstår inte hur de skulle gått ihopa! sen så har jag alldeles för mkt plugg att göra, vilket jag lär få sitta med typ hela kvällen imorgon! Ska försöka jobba undan så att jag i alla fall kan titta på mitt älskade IDOL :) men men det återstår att se...

Nu blir det städ, tvätt och träning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0