Söndag och jobbdax!

Idag lovade jag er att lägga upp bilder på de saker vi handlade igår som bland annat var en ny byrå/skänk till hallen från Lutz! Tyvärr hinner jag inte de.. För det första så är inte byrån ihop skruvad, för det ska Jimmy göra idag och för det andra så har jag helt enkelt inte tid pga att jag snart ska sticka till jobb! Men det kommer i veckan :) På tal om jobb så jobbar jag 15.15-22.00 ikväll. Inte jätte roande precis, men vad gör man inte för lite extra pengar i plånboken?? Längtar till klockan är 22.00, då jag får komma hem till mina älsklingar igen och förhoppningsvis se en färdigmonterad byrå ;) Man vet aldrig med killar.. Haha! Ibland blir det inte riktigt som dom tänkt helt enkelt...

Trevlig söndag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0