Svar på tal :)

Fick en kommentar från en person som ville vara anonym och inte vågar skriva sitt namn (är jag förvånad??) Haha.. Börjar nästan bli lite pinsamt nu!

Kommentar nr1: SNÅLJÅP..GÅ IN PÅ KUNGSSÄNGEN EL SÄNGJÄTTEN EL SOVA O KÖP EN RIKTIG KONTINENTALSÄNG OM DU NU SKA KÖPA NGT ORDENTLIGT!! VAD TROR DU ATT DU FÅR FÖR 6700?? HAHAHAHA SKA MAN HA KONTINENTALSÄNG KOSTAR DET FRÅN CA 15000 O UPPÅT.....HAHAHAH DU ALLT EN RIKTIG SNÅLJÅP

 

Mitt svar tillbaka på kommentaren: Jag förstår genast att det är en väldigt omogen person som skriver detta. Hur kan man kalla en person man inte känner för SNÅLJÅP?! Hmm? Men det är kanske det jag är, snåljåp? haha.. Kan inte få ihop det, snälla förklara ;) Jag pluggar och har ett CSN lån som jag använder mig av, förutom det så jobbar jag extra för att få in den där lilla extra slanten varenda månad.

 

Då vill jag bara ställa en fråga tillbaka till dig: Du säger alltså att man är en snåljåp när man väljer att köpa en säng för 6700:- istället för 15.000?? Vad hade du själv gjort i min sits om du hade pluggat och haft väldigt lite i inkomst och verkligen behövde en ny säng? Du kanske menar att jag skulle åkt till sängjätten och köpt en säng för 15.000 på AVBETALNING???? Eller åka till Kungssängen och ha med mig pengar som jag har LÅNAT på banken??? Haha.. Förstår du inte hur patetisk din kommentar är? Du kan få en utmärkt säng för dessa tusenlappar, och det spelar ingen roll om den är köpt på JYSK, IKEA eller Kungssängen! Huvudsaken är att man själv är nöjd med köpet, eller hur?! det är väl för fan inte du som ska sova i min säng?? (tacka gud för de!) Sen så har JYSK 100 dagars ångerrätt, eftersom man inte hinner känna efter om man sover bra i en ny säng eller inte på kortare tid än så! Kan inte göra annat än att skratta, snälla väx upp! Jag sparar ihop till mina saker! Skulle aldrig få för mig att köpa en möbel på avbetalning, till skillnad från dig kanske ;)



Kommentar nr2: grattis till förlovningen....men tyckte ni hade brist på fantasi när det gällde ringarna!!!!

Mitt svar tillbaka på kommentaren: Alltså ärligt?? Haha.. Vad fan har du med det att göra?? Nu är alltså förlovningsringar fantasilösa pga att dem är släta? Haha.. Jag och Jimmy ville ha släta ringar av diverse anledningar som jag absolut inte tänker berätta för dig! Vår ensak lilla du! Och vet du vad? Jag har aldrig någonsin sett en finare ring, som gjord för oss <3 Idiot läsare är det enda jag har att säga :P


Kan man bli mer trött?! Pust.. tråkigt att man ska ha IDIOTER till läsare på ens blogg.. Men men, min statistik stiger för varje dag, så bara kommentera ni ;) Puss hej!

Kommentarer
Postat av: MALIN

haha, skit i dom, dom kan ingenting. jag tycker ringarna är jättefina och jag är så glad för dig och jimmy! hälsa min kusin, puss

2010-12-14 @ 20:01:31
URL: http://malinkirstine.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ringarna är fina och om inget annat så är dom rätt så dyra för tror att vi har nog nästan samma kanske skiljer i strl. Aja skitsamma dom var iaf fina!:)



2010-12-14 @ 20:11:39
URL: http://www.nikkicassandra.devote.se
Postat av: Anonym

Men har inte du varit förlovad innan?? tar du verkligen så lätt på kärleken.. det är sorligt om något i så fall..

2010-12-14 @ 21:39:33
Postat av: Sara :)

Vad spelar det för roll om man har varit förlovad tidigare?! Skulle det påverka min förlovning med Jimmy Palm? haha.. Nu får du ge dig! Så bara för att man har varit förlovad tidigare så ska man aldrig få förlova sig igen?! Stackars alla de som skiljer sig av diverse anledningar och som efter några år hittar en ny man som de vill gifta sig med, då får man ju inte gifta sig??! haha.. löjligt..

2010-12-14 @ 21:51:36
Postat av: Annica Nilsson

Hej gumman<3 skit i de trista kommentarerna det viktiga är att ni sover gott och har vackra ringar som ni valt och det ska vara släta ringar :D

Dessa människor känner inte dig och vet inte vilken underbar fin och härlig tjej du är och hur lyckliga du och Jimmy är!!! Annica och pappa... ps Joel säger hej storasyster<3<3<3

2010-12-14 @ 22:07:57
Postat av: Anna

Asså vilket stolpskott, Fick upp ett

2010-12-14 @ 22:36:31
Postat av: lola

vilka människor det finns!!!! att dom inte kan vara glada istället för er skull...avundsjuka!!! har tre st på känn som jag misstänker....tror du vet vännen

är jätte glad för er skull och va fan spelar det för roll var man köper sängen bara den är najs haha petetiska saknar dig massor

2010-12-14 @ 23:19:45
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: Helena

Bry dig inte om alla elaka komentarer...känns nästan som dom bara e lite smått avis på dig o ditt liv. grattis till förlovningen =)

2010-12-15 @ 11:54:02
Postat av: Anonym

avbetalning??? mena inget illa men du sitter jämt o skryter tycker vi.

2010-12-15 @ 12:57:32
Postat av: Sara

Skryter? Ja de gör jag kanske :) annars handlar det bara om ett näst intill perfekt liv ;) bara läs på och kommentera :P

2010-12-15 @ 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0