Sveriges bästa boende :)

Jag är fortfarande mega förkyld och har ont i halsen.. Imorse när jag vaknade insåg jag även att den ÄLSKADE hostan har infunnit sig, TACK liksom... Imorgon är det nyårsafton, och varför kunde inte jag fått vara frisk? Funderade ett tag på att skita i att dricka, men när jag tänkte efter så bedövar kanske alkoholen? Haha.. Efter 4 cider imorgon känner jag mig kanske som världens friskaste människa :P

Har även jobbat färdigt mina 8 pass som jag hade fått på Kullagården denna månad, känns skönt! Nu inväntar jag bara lönen i Januari, för DEN kommer bli så sjukt bra :) Visste ni förresten att Kullagården, ett av Kävlinges äldreboende blev utsett till SVERIGES BÄSTA BOENDE!? Man kan knappast låta bli att bli lite stolt, jag menar: Man är ändå fast anställd på den arbetsplatsen :P



Städ och tvätt är vad som står på schemat idag :S Mindre skoj kanske.. Men jag bjöd hit Izza på en kopp kaffe och frukost med mig så om en stund får jag lite sällskap här hemma <3 UNDERBART!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0