<3 - Dag

Igår var det Alla Hjärtans Dag <3


Och självklart spenderade jag hela kvällen med min underbaring =) Handlade god mat på Ica och lagade den sen tillsammans hemma hos honom! Lilla "fisen" fick självklart också följa med =) Efter middagen var vi såå mätta så vi slängde oss på soffan och gosade ner oss till 3 avsnitt Prison Break. Runt 22.00 körde vi hem till mig och gjorde samma sak här, haha.. Slängde oss på soffan, plockade fram lite gott och satte på ännu 1 avsnitt av Prison Break. Hade en underbar dag med mitt hjärta.. <3

Morgonen/förmiddagen har spenderats med Jimmy innan det var dags att åka till skolan. Och nu sitter man här, ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen bege mig ner till ICA för en veckohandling =) Och senare blir det till att laga lite mat ( spagetti o köttfärssås ) och inte att förglömma tråkgöran: TVÄTTA =/


Ha en trevlig måndag allesammans!!


Kommentarer
Postat av: Bella

FLÅÅÅÅÅÅÅÅÅT GUMMAN Inte menat finaste sååå ju.. Han är den finaste killen dåå :P för DU är ju MIN FINASTE och kommer alltid att förbli det med.. :) Saknar dig gumman! Saknar oss! :$

2010-02-15 @ 22:44:36
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0