Felon

Idag har jag haft en myskväll med Rebecca =) Vi har haft det såå mysigt.. Verkligen kvalitetstid på hög nivå <3 Har druckit kaffe och snackat en massa skit, och som en fin avslutning på kvällen så kollade vi på en skit bra film! En av dom bästa filmerna jag har sett på länge ------->




Betyg: 8 stjärnor av 10

Jag vet inte vad det är som gör de, men "fängelse-filmer" får mig på fall! Maybe I like the bad boys ;) haha.. Nä jag vet inte, men alltid sitter man lika spänd i soffan när det är denna genren på en film! TACK gumman för en jätte mysig kväll med dig =) Det behövde vi <3

Nu kallar sängen.. Jobb imorgon 07.00 - 15.30 =/ Mindre skoj, dock..


Kommentarer
Postat av: Beckabus!

Tack själv gumman!! Supermysigt!! :) Vi har verkligen fått masssa kvalitetstid dom sista dagarna!! Love it! Hoppas ni får en trevlig kväll idag!! =) Och att du får användning av din nya lampa... du vet vad jag menar hahaha... Puss love you

2010-02-20 @ 11:51:01
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0