Jag är ------>

SJUK!!!!

Har mått skit dåligt sen i tisdags. Allt började med en liten förkylning, som nu har utvecklats till något mycket mer! Jag är förkyld, har ont i hela huvudet, fryser ena sekunden och svettas andra, har ont i kroppen, sover dåligt och har feber!! Så har det varit i snart 2 dagar =/ Mår skit rättare sagt. Och varför detta i TENTAVECKAN???? Jag blir knäpp.. Denna veckan skulle jag ju plugga som attans, men det enda jag har gjort är att ligga på soffan och i stort sett sova bort dagarna.. Hur många timmar kan man sova på ett dygn egentligen..??? Och hade jag lagt någon som helst tid på plugget denna veckan så hade det jag läst och försökt komma ihåg försvunnit lika snabbt igen =/ Man kan inte plugga när man är sjuk, så är det bara!

Imorgon är det alltså tenta. Hmm.. Funderade först på att skita i det helt, och gå på omtentan som är om 3 veckor. Jag vet att jag kommer kugga! Men det är kanske bra att ta sig in dit ändå, så att man får en överblick om hur tentan är upplagd osv?! Kan ju vara bra att veta till omtentan i så fall. Så det tror jag att jag gör, men som jag har sagt hela veckan: Det kommer gå käpp rätt åt helvete! Så är de....

Och inte nog med att jag försöker plugga ( lite grann i alla fall ) Nä då ska man ha den hemska tvätten hängandes över axlarna också! SUCK.... Livet är fan inte lätt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

många studenter blir sjuka under tentaperioder. Det gäller att bita ihop och ge järnet!

2010-02-25 @ 21:31:40
Postat av: Mor

Det går över tösen min.

2010-02-26 @ 08:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0