Mina köp


Svart/vit randig tröja från JC 199:-
Marwin Linne från JC 2 st för 199:-


"Tröj-Jacka" från Carlings 399:- (Ryggen)


BH från Kappahl 49,50 :- (REA) Jeans från Gina Tricot 499 :-


"Skinn-Jacka" från very Moda 499 :-


FAVORITERNA: Jeansen + Jackan =)


Är väldigt osäker på om jag ska behålla denna.. Hmm.
Jimmy tyckte den var skit snygg, det gör jag också, men
som sagt.. Är man fundersam så är man??


Förutom allt detta så handlade jag ett par mjukis byxor inne på HM! Har letat efter dessa hela hösten och NU ÄNTLIGEN hade dom 1 par kvar i min storlek! TACK. Så nu är man fattig igen, blir att leva på bröd och vatten resten av månaden! Skoja.. Ciggarettpengar + matpengar är redan undan lagt =) GOTT! Om ca 1 timme kommer Jimmy till mig! Han är såå saknad! Har inte träffats sen i söndags, och det känns! <3

GODNATT!






Kommentarer
Postat av: Beckabus!

Superfina jeans och jag gillade jackan som fan :) Munkjackan... Sådär, men de e väl för att det inte alls är "jag" :) Huvudsaken e att du gillar den! Hoppas de gick bra i skolan idag! Ha en toppenmysig helg! ;) Love U! puss

2010-02-05 @ 11:57:00
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0