Kalas för simon

Igår firade vi min älskade bror som hade fyllt 19 år! Stor pojke nu juh =) Det var lika trevligt som alltid. Och eftersom jag älskar att umgås med min släkt så kan de inte bli annat än kul! Skratt i massor blev det också. haha.. Men den som gjorde kvällen extra härlig var ju så klart Jimmy <3 Man kan väl säga att han är mer en godkänd av släkten nu ;) hihi.. Mamma sa till mig: "Jag ser att du är lycklig Sara" Ehh JAA! Det kan man väl säga att jag är ;) Mer än lycklig.. Kan inte beskriva hur mycket jag tycker om mitt hjärta <3


         



Kyssar i massor till den absolut bästa killen som finns!


         



Och visst finns där en liten björn som redan tycker om honom ;)


         


Efter kalaset körde vi ner till ICA och handlade massa onyttigheter på ICA! Bland annat vaniljglass med hallon som vi mumsade på till filmen: Law abiding citizen. En väldigt bra film som jag har fått låna av pappa! Han rekomenderade den starkt =)



BETYG: 6 av 10


Kommentarer
Postat av: mor ;

Snälla Sara, ta bort fotot på mig!!!!

2010-02-28 @ 21:18:16
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0