Antar att det syns på långa vägar?! ;)

Jag har ju helt glömt bort att berätta en sak!! Igår när jag var i skolan så stod jag och pratade med en tjej som jag har fått bra kontakt med. Under tiden jag pratade med henne så fick jag ett medelande från Jimmy. Självklart började jag skriva tillbaka på de och under tiden jag står där med telefonen i handen säger hon:

"Är du kär?"

Jag svarar: "Ehh JA det är jag, hur kunde du se de?"


"Ibland syns det tydligt på vissa människor =)"


Tänk er att en tjej som jag endast har träffat 1 dag kan se att jag är kär?! haha.. Det är ju egentligen helt sjukt! Antar att det strålar förälskelse om mig <3



Idag fick vi sluta tidigare i skolan, skönt! Fick skynda mig till tåget, som jag PRECIS hann med! Haha.. Sara kommer inhoppandes på tåget precis när dörrarna ska stänga, puuhh! =) Och nu har jag massor att göra känns det som. Jag ska duscha, äta middag, hem till mamma och skriva ut min första arbetsuppgift till skolan, vidare till ICA och handla lite nödvändigheter och sist men inte minst hem till Vera =) Ska bli skoj att träffas idag snäckan, är såå nyfiken på din fina lägenhet =)


LÄNGTAR TILL HELGEN!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0