Fler läsare för varje dag =)

JA! Nu har jag snart över 100 läsare =) Wiihho!




Gårdagen var suuuper på alla sätt och vis! Hade först min underbaring här på kaffe, VERA =) Efter de så avlöste Izza henne, haha.. Hade bestämt att vi skulle ha en liten GH kväll och försöka plocka lite GULDSTJÄRNOR! Sagt och gjort. Izza fick sin första guldstjärna ---> Grattis gumman! Du börjar ju verkligen bli skit duktig =) Strax innan Izza skulle köra fick jag ett väldigt trevligt förslag från Jimmy ;) Så just nu ligger TYP världens finaste kille och sover i min säng. Och trots att jag bara har fått ca 4 timmars sömn, så känner jag mig pigg. Antar att det inte stämmer lika bra längre i eftermiddag..? Hehe...


Nä nu ska jag dricka en kopp kaffe och sen pussa lite på sötizen <3


Kommentarer
Postat av: Bella

Nä man ska ju inte det.. KOMMER ALDRIG GE MIG!! Muhaha.. Men SKIT (??) duktig är jag ju då inte.. haha men jobbar innerligt på det.. :) Ses ikväll ;) Love u!

2010-01-07 @ 12:15:15
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0