Idag börjar jag plugga =)

Igår var det verkligen en mys söndag =) Sov till 10.30 sen kom Izza hit och höll mig sällskap under några koppar kaffe. Jätte mysigt gumman.. Och jag blev allt lite rädd när det helt plötsligt ringer på dörren =) Haha!!

Runt 14.00 körde jag hem till Jimmy, har varit såå nyfiken på hans lägenhet nu ett tag så jag ville gärna se den! Och den var jätte fin =) Passar honom perfekt!

16.00 vankades söndagsmiddag hemma hos Mamma, och självklart var Jimmy bjuden =) Simon och hans flickvän Nina var också där, skoj =) Mamma bjöd på super god köttfärslimpa, och jag hade turen att få med mig en matlåda hem ;) hihi.. Under kvällen blev det massor av "facebookande" haha och skratt!! Längesen jag skrattade så mycket faktiskt!! Väl hemma från Stävie blev det massa mys med underbaringen <3 Kolade på en film som heter: The eye med Jessica Alba. Och den var faktiskt bra =) Lite sådär små läskig emellanåt..

Och nu sitter jag här.. Idag är det den 18 Januari och START på mitt nya liv =) Idag börjar jag plugga på Lunds Universitet i Helsingborg ---> Campus. Väldigt spännande =) Önska mig lycka till idag, känns som att det kan behövas! Haha..


Kommentarer
Postat av: KOSbruden

Lycka till idag Sara! Va juh ledig i fredags så jag han juh aldrig säga hej då! Men du kommer väl & hälsar på oss... Ha det gott o plugga nu på ordentligt! Hoppas de blir 3,5 år med en massa roliga erfarenheter o nya vänner... =)

2010-01-18 @ 08:28:22
URL: http://www.kosbruden.blogspot.com
Postat av: helena

har med filmen the eye hemma, men vågar inte se den ensam haha =P

2010-01-19 @ 16:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0