Johan Glans är bara såå bäst!

Då var den näst sista dagen på Campus avverkad! Känns faktiskt lite trist att byta :S Nu har man kommit in i klassen, man har lärt sig i stort sett alla namnen, man hittar på skolan och JAG TRIVS! Hmmm.. Tyvärr går jag bara i Helsingborg imorgon också, sen bytar jag till Lunds Universitet i Lund! Enda anledningen till att jag gör de är att månadskostnaden på tågkortet minska radikalt, Jag får mer fritid ( pendlar inte lika mkt ), känner till Lund bta samt att skulle de krisa sig med tågen en dag så är det bara att ta bilen. Super lätt! Det är synd att klassen samt skolbyggnaden Campus inte ligger i Lund =/ Men men, inte mkt att göra åt! Jag har i alla fall träffat en del nya människor och vissa av dom kommer jag fortfarande att ha kontakt med =) Så de känns bra!

Efter skolan gick jag hem till Celle och drack 2 koppar kaffe samt kollade Johan Glans på nätet! Haha =) ÄN EN GÅNG: Han är ju fan bäst! Kungen av komedi, och det bästa av allt: han är från Skåne! Blev många grin vid datan!! Haha.. Dagens bästa: När man ska ringa till tågupplyssningens automatiska telesvarare:


Varifrån och vart vill du åka?

Från Helsingborg till Kävlinge

Du vill åka ifrån Helsingborg till skrävlinge?

NEJ! Helsingborg till KÄVLINGE

Du vill åka ifrån Helsingborg till köping?

NEJ!!!! Jävla skit... Slänger på luren...


HAHAHAHAH!! Visst känner man igen sig! Man blir alltid lika irriterad och det slutar med att man slänger på luren! GRRR! Varför hör "han" aldrig rätt??! Ett jävla skit med automatiska telefonsvarare =) Den var bra SIS, eller hur?!

Blev nerskjutsad till apoteket där jag hade nästa ärende ( TACK!! ) Och sen vidare till biblioteket! Tyvärr hade dom INGA böcker alls som jag skulle vilja låna! Suck.. Alla socionom studenter vill ju ha samma, tyvärr! Så nu får jag köpa 2 böcker till istället =/ Inte kul..

Eftersom jag inte har något som helst inbokat ikväll tänkte jag sätta igång med den där städningen som jag har skjutit på i snart 3 dagar! Skönt att ha det rent och snyggt till helgen =) Så nu vet ni vad denna damen ska syssla med dom kommande timmarna!!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips är att du går in på andrahandsbokhandeln.nu eller googla andrahandsbokhandeln där får du böcker som visserligen är använda men oftast i bra skick för mindre än halva priset!

2010-01-28 @ 23:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0