Snart är det helg =)

Nu har det snart gått 2 dagar sen jag träffade Jimmy sist, inte bra =/ Fast egentligen är det nog ganska bra att man inte träffas hela tiden. Det blir ju mycket mer spännande om det går 1 eller 2 dagar emellan! Saknaden hinner ju bli himla stor, faktiskt ;) Men som sagt, imorgon ska jag få träffa honom =) En fredag kväll med mitt hjärta är bara såå underbart <3 Och på lördag är det bokat med bio nu: Snabba Cash. Kan kanske vara något? Såg att den skulle vara 2 timmar lång, så då får man hoppas att den åtminstonde är sevärd =)


Nu ser jag verkligen fram emot denna helgen =) LÄNGTAR SÅÅ! Synd bara att man har några helvetes timmar att ta sig igenom imorgon på dagen först. ( Skola, massa ärenden osv.. ) Men sen så ;)


Nä nu ska jag fortsätta här hemma med det sista!
Sov gott sen allesammans =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0