Fredag

Vilken härlig dag det har varit idag =)

Först jobb, sen hem och duscha och fixa till sig för att sen få sällskap av Celle på en kopp kaffe hos mig innan det var dags att köra och hämta hem hennes lilla voffsing Xina ( Stavas..?! ) VILKEN UNDERBAR LITEN SÖTNOS!! celles egen lilla ögonsten! Har myst med det lilla livet hela kvällen, samt lyckats hinna laga en pasta sallad också emellan kisserundorna :) Nu strax innan jag gick hem kom Becciz och Vera och höll oss sällskap på gräsmatten, trevligt :)

Tack SIS för en suuper trevlig dag/kväll med dig <3 KÄRLEK!

Nu ska jag alldeles strax hoppa ner i sängen, SJÄLV!! Ush, gillar inte när Jimmy inte är hemma.. Här är såå tomt! Han är hos en kompis i Lund, och självklart ska dom få ha en myskväll dom också ;) Som tur är så kommer han hem ikväll/natt hade inte klarat mig annars ;) hihi..

Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0