Mullvadsbebisar är söta =)

Vaknade idag och HOPPADES att det skulle vara fint väder, ni vet strålande sol och minst 25 grader...?! Men ICKE! Gaaahhh =/ Blir så leden på detta jävla vädret! Jag var ledig i torsdags och kunde sola och bada hur mycket jag ville, men istället så åskade det och regnade för fullt.. Och likadant idag, har varit ledig efter en hel jobbehelg och hoppades på fint väder så att man åtmindstonde kunde sola någon timme..  Men turen fanns inte idag heller.. Kul att man ska jobba hela veckan, då det SÄKERT kommer vara strålande sol!! Trött jag blir... =/

Så eftersom det inte blev något solande idag så passade jag och Jimmy på att göra en del nytta =) Vi körde in till Bauhause i Malmö och fick handlat min fina kakel till köket (Nu bara längtar jag tills vi sätter igång!) Efter det körde vi inom Stävie och fick hämtat en frysväska.. Nästa projekt ---> Frosta av kyl & frys! Tropdde det skulle gå snabbt, men jag har fan hållt på med det halva dagen! Den "smarta" tjejen som bodde här innan mig hade varken frostat av frysen eller städat här när jag flyttade in.. (Ja det ska finnas sånna också.. tyvärr..) så ni kan ju tänka er hur min frys såg ut! Hade ett gigantiskt isblock längst upp i frysen som hade fryst inne hela ledningen som kyler ner allt.. Nu är det gjort i alla fall =) Och JÄVLIGT SKÖNT är det!!

Och nu ikväll har jag och älsklingen ätit tacos och promenerat med Zindra i skogen (Den oturs drabbade skogen..) men det gick bra! Gick inte alls lika långt, och när jag märkte att hon började bli trött så vände vi och gick tillbaka. Och vet ni vad vi hittade..?! En liten mullvadsbebis som låg och kippade efter andan ute på gångstigen.. Naw.. man MÅSTE bara rädda djur som lider!! Kvittar nästan vad det är! men Jimmy avrådde mig till att INTE ta i mullvadsbebisen.. Så jag lät den ligga kvar och såg sen att massor av kryp hade börjat äta på den, trots att den levde... Ush jag blir ledsen... =(

NU: MYS I SOFFAN ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0