Pust...

Att jobba i denna värmen är inget skoj! USH! Jag är verkligen helt slut.. Hela dagen har jag gått och sett ut som en zombie, och bara önskat att dagen skulle ta slut.. Visste att jag hade en powerwalk efter jobb att beta av också, och det gjorde inte mig på bättre humör direkt! Idag har det varit olidligt varmt, och jag säger grattis till er gottegrisar som slipper jobba och har semester i detta "underbara" väder.. Grrr ;)

 Efter promenaden idag så gick jag raka vägen hem, la mig i soffan (med mina svettiga träningskläder) och somnade på studs! helt sjukt.. Nästan så att jag känner mig utmattad! Sov i 1,5 timme, vilket var JÄTTE SKÖNT! Och tack vare detta blir det en sen middag idag. Jimmy gav som förslag att vi skulle köpa pizza, men ICKE! Det blir torsk med kokt potatis, mums! Ska man hålla igen så får man fantamej hålla det också ;) Efter middagen funderar vi på att köra till skogen med Zindra..

Sorry, men det kommer INGA bilder på mina kläder som jag handlade igår.. Har varken tid eller lust att ta foto och hålla på att ladda upp här.. tråkigt är det enda jag har att säga!

Trevlig fredag allesammans =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0