Sommarens horoskop =)

Hittade ett horoskop i en tidning idag som verkligen stämmer in på väldigt mycket när det gäller mig! Jag har skrivit dit de som jag har tyckt stämmer in på mig med fetstil och inom paranteser! =)


Det blir en gastronomisk sommar där mat, vin och livsnjutande får stå i centrum. (Alltid god mat och dricka på sommaren när det gäller mig! Det bästa som finns är god mat och gott sällskap!) Du lägger mycket tid på nöjen som kretsar kring att äta och dricka gott, du unnar dig mycket av allt. (Nöjen det ska vi inte snacka om! Hittar på massor med saker hela tiden, och trots att jag ibland har lite pengar pga studier så unnar jag mig en del ibland! det måste man få göra, då man bara lever en gång, som sagt!) Kräftan trivs som bäst i sällskap med skyttar och vädurar i sommar. ( JIMMY är en snygg liten vädur!! hihi <3) Du tar verkligen vara på din semester efter den stressiga och fullbokade våren (Massa med skolan och allt.. pust..) och ställer till med både en och två storslagna fester för nära och kära. (Födelsedagsfest för alla vänner 24:e Juli!) En kräfta har lätt att bejaka sina behov och drar sig inte för att ställa krav på sin omgivning. Trots detta blir du ofta gruppens mittpunkt och tycks alltid stå för underhållningen. Dina sommareskapader når sin höjdpunkt under augustis första vecka. (veckan då jag, Jimmy, kenny och Izza är i Stockhlm!! det vet jag väl att den blir bra!! hihi) Årstidens ledord blir mat och gemenskap. Du är alltid generös och tanklös när det kommer till ekonomin, men i augusti kommer en oväntad utgift som får dig att tänka till lite och dra ner på utgifterna en aning. (USH! Bara det inte händer något med min älskade Zindra igen.. För det vill jag inte! Det var den första STORA utgiften jag kunde komma på)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0