Söndag och mot Bauhause

Då var snart denna jobbehelgen över, skönt! Bara kvällspasset kvar idag sen är jag ledig imorgon =) Hade i alla fall en super mysig kväll med Jimmy igår <3 Åt middag, körde till ICA och handlade lite gott och sen vidare hem och rakt ner i soffan och såg film nr2 i Twilight serien ---> New moon. Jag har verkligen fastnat för dom filmerna, såå romantiska filmer.. Tyckte dock att ettan var bättre än tvåan, men tvåan var jätte bra även den! Pratade med Jimmy om att se film nummer tre Eclipse på fredag =) Han ville jätte gärna se den! Hoppas på att den är lika bra som dom andra två =)

Nu idag vaknade vi relativt tidigt och åt frukost tillsammans, mys! Och efter de körde vi ut till Bauhause och köpte en ny toalettsits till mig (haha, den andra kunde man knappt sitta på! Kändes som att hela sitset skulle flyga av stolen!) och så beställde jag nytt kakel till köket! Skit fint kommer det bli =) Längtar tills vi ska sätta igång...

Nä nu ska jag pussa lite på Jimmy <3 Hej svej..

Kommentarer
Postat av: Helena

tycker tvärtom....att tvåan e MYCKET bättre än ettan...fast trean e helt klart bäst o mest spännande =)

2010-07-18 @ 20:35:13
URL: http://diods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0