Glansklart + Celle Belle =)

Vilken härlig kväll det var igår =) HAHAHA har nog inte skrattat så mycket på länge! hasse Brontén och Johan Glans var bara såå klockrena! HEJA ESLÖV fick man höra från publiken och johan glans kände sig nog hemma ;) TACK än en gång Izza för biljetterna vi fick av dig! Vi hade det super skoj =)

Idag har jag minsann varit hurtig! Först gick jag upp och åt lite frukost, kollade ett avsnitt tre kronor och sen begav jag mig ut på en timmes powerwalk! Idag fick det bli furulundsrundan.. På väg hem från rundan svängde jag inom min favorit Celle, och nu sitter vi på balkongen och dricker kaffe, mys ;) ÄLSKAR DIG SNÄCKAN!!

Nä nu ska vi flabba lite mer skit ;) Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0