Godmorgon allesammans =)

Måndagen var toppen, tisdagen blir nog mest tråkig =/

Idag är det HEMTENTA-PLUGG som gäller! Heeela dagen dessutom.. Den ska vara inlämnad på torsdag, och nu börjar jag verkligen känna mig stressad! Men vet ni vad..? Jag gör faktiskt saker bäst under stress. Det låter kanske konstigt, men så är det. Har jag tre veckor på mig att göra en sak (te.x plugga till en salstenta) så börjar jag ändå aldrig förren några dagar innan, haha.. Vet inte varför det är så faktiskt. Kanske brukar jag med allvar när jag verkligen är stressad, jag skiter i allt annat runtomkring och får uppgiften klar NO MATTER WHAT! Har jag däremot för många dagar och för mycket tid på mig så "hattar" jag bara med uppgiften... Gör lite då, och lite då..

Men först blir det en kopp kaffe, sen SKRIVA!!


Kommentarer
Postat av: Bex

Det är sant, stress är bra! :) Snart är det Scotts!! Wiiihoo! Puss

2010-06-01 @ 11:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0