Kärlek på kvällskvisten ;)

Äntligen är man hemma hos sina älsklingar!! VAD JAG ÄLSKAR ER Jimmy & Zindra <3 Skönt att ha jobbekvällen avklarad i alla fall! Var inne nu på sparbankenfinn och kollade lönen, och blev faktiskt positivt överraskad =) TACK för de säger jag! Kanske man kan njuta lite i sommar trots allt...?

Imorgon är det jobb mellan 7-13 och efter de ska jag försöka hinna med en promenad, hoppas på fin fint väder =) Sen blir det massa TENTAPLUGG =/ Ush ush.. Fick ju 2 kompleteringar på min hemtenta som jag måste fixa imorgon! Efter middagen och så har jag och Jimmy planer på att sticka till center Syd en sväng.. Nä nu ska jag byta om och krypa ner i sängen hos min Jimmy ;)

Kan inte fatta att vi snart firar 6 månader tillsammans! Det känns som att tiden gått väldigt fort, REDAN 6 månader?? Men samtidigt så känns det som att jag har känt honom mycket längre! Vad gjorde jag liksom för 7 månader sen???? Hade jag ens något liv?? Haha.. så känns det ibland! Jag tänker väldigt ofta: Hur har jag klarat mig utan honom tidigare?  Hmm... Är i alla fall fortfarande lika nykär och såå förälskad i honom! Han har gjort mig hel <3 Älskar dig Jimmy med hela mitt hjärta, nu och föralltid!!


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0