Tänk vad man inser..

Nu när man har haft en väldigt jobbig period med Zindra så har man verkligen märkt vilka som har brytt sig och funnits vid ens sida.. Vänner som jag egentligen inte känner så himla bra, eller har umgåtts med särskilt länge har visat ett väldigt stort engagemang och stöttat mig! LOLA till exempel har erbjudit mig att låna hennes bil dom dagarna jag var tvungen att köra till sjukhuset, TACK!! Och EVE som jag annars inte pratar med typ alls har också ringt mig och skrivit mess.. Tack för de kära vänner, nu vet jag att jag verkligen kan kalla er de!

Dock finns det vissa "nära vänner" jag knappt har hört av.. Och det är där jag blir förvånad! Men jag hänger inte läpp för de, jag bara inser vilka som verkligen bryr sig och ställer upp! Nu vet man vilka man själv ska ställa upp för när det händer något!

Nä nu ska jag ringa min finaste IZZA <3 (Och henne kan jag verkligen kalla min vän.. Vilken underbar tjej, som alltid finns vid min sida, dag som natt! ÄLSKAR DIG VÄNNEN!) Och sen äta lite frukost!!

Hej svej =)


Kommentarer
Postat av: Bella

ÄLSKAR DIG SARA <3 O så sant som du skrev, jag finns alltid här för dig! Du är en underbar vän jag kommer ha nära min resten av mitt liv! DU ÄR BÄST!

2010-06-06 @ 13:07:55
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: Helena

vet hur det känns när man inser att dom man tror står en nära inte alls gör det....

Jag hade likadant när jag bröt benet...där "försvann" vissa snabbare än blixten...o somliga slutade gå ut med en efteråt för jag inte alltid kunde stå o dansa hela kvällen...så visst i sånna lägen märker man vem som står en nära o vilka som inte gör det...man kan bli förvånad...

2010-06-06 @ 16:39:04
Postat av: lola

nawww det värmde att läsa vännen, bleb helt tårögd du är verkligen en riktig vän som jag är gla att jag träffade och som jag hoppas på får behålla livet ut poss

2010-06-06 @ 21:45:24
URL: http://lolacederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0