Torsdag = Slappedag

ÄNTLIGEN har jag och Jimmy en lugn dag tillsammans, och den har varit såå efterlängtad! Har ju haft fullt upp nu måndag-onsdag så ikväll behövdes det slappas! Men trots att jag var så trött efter jobb så tvingade jag mig själv ut på en powerwalk, DUKTIGT SARA! Och efter de blev det duschen under tiden Jimmy lagade maten, tack älskling <3 Efter att vi hade ätit upp la vi oss på soffan och somnade bums! Sov stenhårt fram tills klockan ringde en halvtimme senare.. ZzzZzz

Vi har i alla fall inhandlat en byrå nu till sovrummet, och det blev suuper bra =) Bilder kommer sen när vi har inhandlat alla (2 kvar!) Men vi blev verkligen super nöjda, och nu ser vi fram emot Jimmys flytt hem till mig =) =) Innan jag börjar skolan igen så SKA han ha flyttat hit.. Haha det låter faktiskt lite konstigt för enligt min mening så bor han redan här =) Vi lägger ihopa pengar till den gemensamma maten, han har typ alla sina kläder här osv.. Han har inte sovit hemma på väldigt länge ;)




Såhär ser byrån ut =) Fin va...?

Jag har ju slutat med godis och kakor nu! jag får endast synda ibland, som på midsommar te.x! Och promenaderna funkar än sålänge bra! Fattas bara att man blir sjuk nu eller något! Som förra gången jag började promenera och hålla igen, då fick jag halsfluss 3 veckor efter =/ Hoppas på bättre tur denna gången =) Men nu dessa första dagarna blir jag sugen på godis och kakor HELA tiden! Gaaahh! Nu måndag-onsdag så har vi haft jordgun´bbar och vindruvor i kylen som jag har kunnat nalla på när jag har varit sugen på något!

Så med det sagt så ska vi köra till ICA och inhandla något NYTTIGT & GOTT ;)


Kommentarer
Postat av: lola

va duktig där är gumman...miss u

2010-06-18 @ 09:13:43
URL: http://lolacederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0